Lieve Klanten,

Ik krijg momenteel heel veel vragen over de status van verzonden bestellingen die naar jullie onderweg zijn. Alle bestellingen worden nog steeds op de zelfde dag verzonden en daarna is het aan post.nl. Op het moment heeft post.nl het zo druk dat ze lang niet alle zendingen op tijd kunnen leveren. Er is een enorme vertraging. Met de barcode kun je je pakketje volgen. Ik weet helaas niet meer dan jij weet dmv de barcode die je per mail hebt ontvangen. Uiteindelijk zal het goedkomen maar we moeten geduld hebben. Alle pakketjes passen gewoon door de brievenbus en je hoeft er dus niet voor thuis te blijven.

Lieve groet,

Lilly

Algemene informatie over je pakketje:

  • Alle bestellingen worden op dezelfde dag door ons nog verstuurd.
  • Je ontvangt een barcode via de mail waarmee je je pakketje kunt volgen.
  • Je pakketje past door de brievenbus, je hoeft er dus niet voor thuis te blijven.
  • Wij weten niet meer dan jij over de status van je pakketje. We hebben namelijk dezelfde gegevens (barcode) als die jij hebt ontvangen.
  • Normaal komt een pakketje binnen 1 tot 3 dagen aan op de plaats van bestemming.
  • Heb je na 5 dagen je bestelling nog niet ontvangen neem dan even contact met ons op via ons contactformulier onder het kopje “contact